social skills lab ^^ - Reisverslag uit Ella, Sri Lanka van Yvette Veurink - WaarBenJij.nu social skills lab ^^ - Reisverslag uit Ella, Sri Lanka van Yvette Veurink - WaarBenJij.nu

social skills lab ^^

Door: yvette

Blijf op de hoogte en volg Yvette

17 Juli 2010 | Sri Lanka, Ella

helleu!

Nu al weer bericht?!?! ja, nu al weer! dus, wat is er in die hele dag gebeurd? Nou.. dat zal ik eens even vertellen...

Ik werd vanmorgen wakker.. OM 7 UUR!! Mensen, ik heb uitgeslapen!! ahum.. Maar daar wou ik eigenlijk niet beginnen. Ik wou wel beginnen bij gister avond, toen ik de hele avond heb zitten praten met een nederlands stel.. en dan spring ik over naar vanmorgen, toen ik aan de praat raakte met een frans stel. Waarmee ik vervolgens naar de tea factory ben gegaan! ennn... toen kwam ik terug (zeikende regen -.-) en kwam ik dat nederlandse stel weer tegen om daar vervolgens wat mee te gaan drinken... en geez ik heb me nog nooit zo sociaal gevoeld! Dat moest ik dus ffkes kwijt :P
(Daar moet dan ook nog bij dat ik toen ik nog in Unawatuna was een hele tijd met Sunil, de eigenaar van een cafe daar, heb zitten praten en ook nog met een ander nederlands stel daar ^^)

De tea factory was verder ook wel leuk om te zien. We hebben daarbinnen een rondleiding gehad (een klein beetje haastig, maar ach). Gezien hoe de thee gemaakt wordt dus en ook welke thee naar welke landen gaan. De meest grove thee wordt verscheept naar Arabie, omdat ze daar vanwege de hitte lichte thee willen. Iets daar tussenin is vooral voor Sri Lanka zelf geloof ik en de meest fijne thee is het sterkst en wordt verscheept naar Europa. Ze maakten daar overigens alleen zwarte thee, dus hoe het met andere theesoorten zit weet ik niet ;)..

's middags was ik van plan naar little adam's peak te lopen (niet adam's peak dus, maar een slap aftreksel ervan - wel met een mooi uitzicht!) Maargoed.. dat was dus het moment dat de zeikende regen mijn plan besloot te verzieken. Dusss.. ik ga morgen weer lekker heel vroeg opstaan en dan met een ochtendzonnetje (hoop ik) richting de top.. klinkt als een plan toch?

Owjah en ik moet even een ergernis kwijt die ik steeds vergeet te melden.. Er zijn hier zoveel mannen met lange nagels!! echt lang bedoel ik dan!! de meeste alleen een duimnagel, sommige ook een paar andere. Maar het ziet er zo bleghhh uit!! dat dus.. lekker afsluitertje toch? ;)

xxx

  • 18 Juli 2010 - 16:19

    Lis:

    Zie je nu wel! Nu wil ik er nooit meer iets over horen!

  • 18 Juli 2010 - 17:11

    Wilna:

    Dat niet sociaal zijn zit in je hoofd! Je bent altijd al heel sociaal geweest maar moet dat dan wel durven uiten en laten zien. Moeilijk he.
    Maar je ziet hoeveel plezier je daar ook zelf aan beleefd! Volhouden dus. Xjes mama

  • 20 Juli 2010 - 10:22

    Miep:

    Hee schat!

    je bent ook echt een mafkees, hè?! ;) Hoe krijgen we dat rare zelfbeeld van je ooit omgedraaid, liefje? Nagoe, ik ben in ieder geval blij dat alles chill uitpakt daar: and take that great, all social feeling with you and never let it fade! =)

    knuf!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Sri Lanka, Ella

Sri Lanka

Recente Reisverslagen:

31 Juli 2010

bybye bay

27 Juli 2010

surfsurfsurf

23 Juli 2010

surfing dude-in

17 Juli 2010

social skills lab ^^

16 Juli 2010

All by my selfffff
Yvette

Actief sinds 11 Mei 2010
Verslag gelezen: 165
Totaal aantal bezoekers 23423

Voorgaande reizen:

30 Januari 2012 - 31 Juli 2012

Latijns Amerika

02 Juni 2010 - 04 Augustus 2010

Sri Lanka

Landen bezocht: