bybye bay - Reisverslag uit Arugam Bay, Sri Lanka van Yvette Veurink - WaarBenJij.nu bybye bay - Reisverslag uit Arugam Bay, Sri Lanka van Yvette Veurink - WaarBenJij.nu

bybye bay

Door: yvette

Blijf op de hoogte en volg Yvette

31 Juli 2010 | Sri Lanka, Arugam Bay

Hi there!

Mijn laatste verslagje vanuit arugam bay, want ik vertrek straks richting Colombo om mijn laatste daagjes door te brengen... Helaas ga ik niet met de bus, maar kan ik met iemand mee rijden die ook richting Colombo moet.. busje.. met airco enzo.. vervelendddd ^^

De laatste dagen lekker eentoning gevuld met surfen.. mr t is gwoon zo chill! Ok.. je moet er wat nosedives voor over hebben en een paar liter oceaanwater tot je nemen (maar ach.. vult je zoutvooraad weer aan right?), maar dan sta je uiteindelijk ook op een golf van de ene naar de andere kant van de baai!! (ok.. iets minder want de baai is pretty big, maar de hele golf afgesurft tot vlak voor het strand iig! :D ).. en dan blijkt nog dat je niet bij toeval bent blijven staan, maar dat het een tweede keer ook lukt.. en een derde keer ook!!! Dus zussie, kom maar op met je surfvakantie ^^ hoewel ik wel heb vernomen dat surfers eigenlijk ook horen te snowboarden... ^^

Mijn plan voor Colombo verder? Nog even misbruik maken van het feit dat alles hier zo damn cheap is! uhm jah.. je mag hier ook gewoon 'shoppen' voor in de plaats zetten.. maar hey, na 2 maanden grotendeels afstand te hebben gedaan van het materialisme mag ik me best 2 daagjes ubermaterialistisch gedragen (even het feit dat alles nog in mn rugzak moet passen buiten beschouwing gelaten..)

Anyways.. nog even dus en ik ga weer richting het vliegveld.. dus tot snel allemaal!

xx

• 31 Juli 2010 - 10:27

Vivian:

jaa maar maak je daar maar niet druk om, ik ben vast een natuurtalentje! :P en anders ga ik nog wel van te voor in een skihal snowboarden voor de feeling ;) haha
    plezierig in colombo!
    kuss

• 02 Augustus 2010 - 17:50

Lis:

JA!!! Shoppen voordat je terug komt, goed zo :) Anders zou je straks nog ons materialisme hier gaan veroordelen ;) (dan zetten we je wel het huis uit btw.. Want wij blijven natuurlijk gewoon salon socialisten ;) )

Met een beetje mazzel ben ik in Nederland als je terugkomt! :D Ik ben net terug uit Frankrijk en Portugal gaat m niet meer worden, waarschijnlijk ga ik de 7e weer terug naar Frankrijk, maar dan kan ik je dus nog zien!!!!!!!! :D:D:D:D

Lufs! xxxxxxxx