surfsurfsurf - Reisverslag uit Arugam Bay, Sri Lanka van Yvette Veurink - WaarBenJij.nu surfsurfsurf - Reisverslag uit Arugam Bay, Sri Lanka van Yvette Veurink - WaarBenJij.nu

surfsurfsurf

Door: yvette

Blijf op de hoogte en volg Yvette

27 Juli 2010 | Sri Lanka, Arugam Bay

Hey there dudes and dudettes!

Me like surfing!! Eigelijk heb ik ook een heel saai verhaal verhaal voor jullie.. want eigenlijk heb ik de afgelopen dagen alleen maar gesurft ^^ conclusie: perfecte vervanging voor snowboarden in de zomer!

Ok, toegegeven ik wordt nog steeds voor de golf geduwt, maarrrrr ik kan wel op de golf staan! First time standing was during the first morning section!

Verder ben ik ook nog naar een festival hier geweest. Alleen maar lokale mensen van hier en de omgeving, dus dat was wel gaaf. Die nacht geslapen op een rots, iets dat mijn rug, knieen, enkels en nek niet heel erg konden waarderen :P Owjah, en pas ook een douche genomen met behulp van een waterput en emmer ^^ Ennn, moet nog steeds moeite doen mensen er van de overtuigen dat ik de pittigheid van het sri lankaanse eten echtechtecht wel aan kan :P
In de kamer naast mij slaapt nu een russisch meisje trouwens. T is wel gezellig dat er nog iemand is, hoewel ik voor de verandering nu de praatgraag ben ;)

Over een weekje kom ik weer naar huis mensen! t is hier chill, maar ik kan niet wachten!

xxx

  • 27 Juli 2010 - 08:48

    Vivian:

    hoi lief zusje
    superstoer man! moet je mij ook maar leren, dan gaan we volgend jaar samen op surfvakantie! haha
    jeeej volgende week ben je er weer :D
    kuss

  • 27 Juli 2010 - 12:06

    Jolyne:

    heey surf dudet
    klinkt super dat surfen en dat festival. dat lijkt me echt gaaf want je kan dan heel de bevolking leren kennen.
    lijkt me echt te cool.

    tot snel en nog veel plezier.
    Xxx Jolyne

  • 28 Juli 2010 - 14:06

    Gusta:

    Stoer! Geniet van je laatste weekje op deze prachtige reis. :D

  • 31 Juli 2010 - 05:12

    Yvette Veurink:

    Hey,

    de bevolking had ik inmiddels al wel een beetje leren kennen ;) maar heb daar eigenlijk juist niet zo heel veel cultuur mee gekregen, alleen even in het begin.. verder veel gechillt ;)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Sri Lanka, Arugam Bay

Sri Lanka

Recente Reisverslagen:

31 Juli 2010

bybye bay

27 Juli 2010

surfsurfsurf

23 Juli 2010

surfing dude-in

17 Juli 2010

social skills lab ^^

16 Juli 2010

All by my selfffff
Yvette

Actief sinds 11 Mei 2010
Verslag gelezen: 130
Totaal aantal bezoekers 23418

Voorgaande reizen:

30 Januari 2012 - 31 Juli 2012

Latijns Amerika

02 Juni 2010 - 04 Augustus 2010

Sri Lanka

Landen bezocht: