buenas tardes! - Reisverslag uit Iquitos, Peru van Yvette Veurink - WaarBenJij.nu buenas tardes! - Reisverslag uit Iquitos, Peru van Yvette Veurink - WaarBenJij.nu

buenas tardes!

Door: yvette

Blijf op de hoogte en volg Yvette

31 Januari 2012 | Peru, Iquitos

Mensen.. Ik heb het gehaald! Mijn eerste indruk.. vochtig en warmmmmm. Dit is zeker geen -10! Tweede indruk.. Spaans, want dat spreken ze wel ja.. en ik nog niet zo. Mijn eerste gesprek in het Spaans (gemengt met duits) was al in het vlieguig, de tweede op het vliegveld in Iquitos :) contact maken is dus niet zo lastig. En uiteraard heb ik er al weer een eerste facebook-vriendinnetje bij :P Verder zijn op dit moment de gekste beesten die ik heb gezien condors die vrolijk boven Arco Iris zweven.

Maargoed, dit was even een korte update omdat ik even niet kan bellen en ik dacht dat sommige mensen wel zouden willen weten hoe het hier gaat.. het antwoord is in ieder geval goed dus!

Mensen die mij willen mailen kunnen dit trouwens doen naar yvetteveurink@gmail.com! En nu ga ik een nieuwe sim-kaart halen, want ik wil weer bereikbaar zijn.

Hasta la proxima!

  • 31 Januari 2012 - 20:28

    Gusta:

    Goed om te horen dat je veilig aangekomen bent. Geniet van de warmte dan wachten wij hier tot we kunnen schaatsen. :P Succes met alles en veel plezier!

  • 31 Januari 2012 - 20:46

    Kim:

    JeeJ!
    Je bent er =D Wij zijn haast afgevroren, dus geniet maar van de hitte ;)

    Enne
    ¡Vamos! Que el español no es difícil, sólo un poco de lo mejor de ti!

  • 31 Januari 2012 - 20:54

    Nel:

    hoi yvette,
    vanuit een beetje wit en behoorlijk koud land een warme groet voor jou.
    ga er maar lekker van genieten!

  • 31 Januari 2012 - 21:20

    Anna:

    Yvetje, wat leuk om zo snel iets van je te horen! Eerste indrukken klinken goed. We mailen/Skypen (geen tijdsverschil meer, jee)! X

  • 01 Februari 2012 - 00:24

    Janny Fioole:

    Je doet het toch allemaal maar! Fantastisch Yvette, ik blijf je verhalen lezen. Zelf net terug uit S.L. , lieve groet Janny

  • 01 Februari 2012 - 09:52

    Wilna:

    Yvette hier je persoonlijke secretaresse zolang de verbindingen niet lopen zoals je wil
    tip van Frank: tik voor je pincode op de telf. een 1 en je hebt internationale verbinding. Zo werkt dat dus bij alle telefoon, weer wat geleerd. Hoef je dus geen nieuwe kaart te kopen.
    Liefs

  • 01 Februari 2012 - 10:40

    Annemiek:

    jeej! je bent heel aangekomen en je hebt het warm! jij wel ja... =( hier is het koud, sneeuwt het en vriest het.. bah!

    have fun there!

  • 01 Februari 2012 - 17:20

    Frank En Adri:

    Super leuk om wat van je te horen, fijn dat je goed bent aangekomen en dat het er zo lekker warm is (hier niet!!!), doe voorzichtig en veel plezier gewenst, leer ze allemaal maar goed engels. lieve groeten

  • 02 Februari 2012 - 10:14

    Stefan:

    Fijn om te horen dat je goed bent aangekomen. Geniet van het warme weer. Hier is het KOUDDD! BRRRRR...
    Maak je ef een foto van de condor. Vind ik heel fette vogels! :)
    Veel plezier en succes daar!

    Groetjesss Stefan

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Yvette

Actief sinds 11 Mei 2010
Verslag gelezen: 156
Totaal aantal bezoekers 23423

Voorgaande reizen:

30 Januari 2012 - 31 Juli 2012

Latijns Amerika

02 Juni 2010 - 04 Augustus 2010

Sri Lanka

Landen bezocht: