IMPORTANT - Reisverslag uit Unawatuna, Sri Lanka van Yvette Veurink - WaarBenJij.nu IMPORTANT - Reisverslag uit Unawatuna, Sri Lanka van Yvette Veurink - WaarBenJij.nu

IMPORTANT

Door: yvette

Blijf op de hoogte en volg Yvette

12 Juli 2010 | Sri Lanka, Unawatuna

Hoi,

Eerst even voor hen die dat aangaat.. Ik ben niet meer bereikbaar op mn oude mobiele nummer, omdat mn mobiel op wonderbaarlijke wijze is verdwenen toen ik in de bus zat. Oftewel.. ik heb een nieuwe mobiel moeten kopen. Nu het volgende probleem.. ik probeerde dus wat mensen te bereiken om dat door te geven, maar dat lukt dus niet helemaal. Maar ff dat jullie t weten, ik ben er aan bezig!

Verder dan natuurlijk de gewoonlijke update :) Zaterdag heb ik... helemaal NIKS gedaan. Gewoon lekker de hele dag op het strand gelegen met een boek in mn ene hand en een verse fruitjuice in mn andere hand, met op zn tijd een duik in een mooie blauwe zee.. uhm.. alleen ondanks factor 30 wel verbrand -.- en nee ik heb niet eens de hele dag in de zon gelegen, maar gewoon netjes in de schaduw.

Zondag was een wat meer bewogen dag.. Met de bus naar Colombo voor (dit geloven jullie nooit) voetbal! Ben met Sharon 's ochtends daar al heen gegaan zodat we van te voren nog ffkes de stad in konden.. alwaar ik een geweldige rok heb gekocht en twee hempjes (waarvan één oranje, ik weet het nu ben ik echt ongeloofwaardig). Alles tezamen voor (het blijft leuk dit te vermelden ^^) het luttele bedrag van ongeveer 15 euro! In ieder geval lekker een tijd door colombo gewandeld en daarna in een café/restaurant wat gaan drinken, hetgeen netjes over kon gaan in het avondeten. Om negen uur begon er een borrel die georganiseerd was vanuit de nederlandse ambassade waar we naar toe gingen.. nob niet zoveel nederlanders bij elkaar gezien hier zeg. En nog in het oranje ook -.- (ik zelf dus ook moet ik helaas toegeven).
Maargoed.. toen het voetbal uiteindelijk begon bleek dat ik het toch echt niet in me heb een meelevende oranjesupporter te zijn (goh, vertel eens wat nieuws Yvette). Ik kan het niet helpen, maar het enige dat mij overkomt op het moment dat het helemaal mis dreigt te gaan voor nederland... is dat ik dubbel lig om de frustratie die er uit menig mens komt (eentje had geloof ik graag door de muur heen geslagen). Dus sorry mensen, ik kan me niet opwinden over 22 mannetjes die achter een bal aan rennen. .. Pardon, 20 mannetjes die achter een bal aan rennen en twee die de bal graag opvangen wanneer nodig. (Sorry Joeri, ik zoek al dekking)
Uiteindelijk moesten we ook nog terug met de bus vanuit Colombo om half 4 's nachts.. nog even een ritje van 3,5 uur *yawn*
Tijdens die terugreis is mijn mobiel dus verloren gegaan... hetgeen ik echt ENORM van BAAL.. Des te meer omdat degene die ik nu heb ook nog niet werkt.. En ik snap nog steeds niet hoe het kan aangezien ie of in mn broekzak zat aan de kant tussen mij en Sharon in, of in mn tas die ik de hele tijd op schoot heb gehad.. Maargoed.. daar valt dus niets meer aan te veranderen.. Nu moet ik wel nog ruim drie weken zonder muziek doen!!!!

Anyways, tot laters maar weer

XX!

  • 12 Juli 2010 - 12:39

    Janny F.:

    Ja, het woeste zuiden van Sri Lanka en die Nederlanders bij zo´n ambassade zijn al helemaal niet te vertrouwen. Laat je je nieuwe nummer even weten?
    Had je Erna gebeld?
    liefs en groet, J.

  • 12 Juli 2010 - 13:02

    Lis:

    Oh super kut! :( Heb je nog wel je nummers ergens op papier ofzo? Ik hoop dat je snel weer iets hebt! (En uhm.. misschien een cheapa888888888-p000000000000 (miyake voelde zich geroepen om ook iets tegen je te zegen.. bij deze dus) ass discman kopen en een paar cd's? Als ze die daar nog hebben.. Dan heb je iig IETS al is het niet optimaal.

    Anyway je schijnt zonder mobiel en muziek ook plezier te kunnen maken dus daar wens ik je dan ook nog veel van toe :)
    Ik kan nu echt bijna niet meer wachten om je gewoon weer in levende lijve te zien! Wat duurt dit lang!!!

    xxxxxxxxxxxx

    Mis je!

  • 12 Juli 2010 - 13:07

    Lis:

    oeh foto's die had ik nog niet gezien! Wat is je haar weer lang! Ook leuk :) en wat een ontzettend mooi strand! :)
    Hm.. wel twee hele, wil je ons in spanning houden? Ik dacht dat je heel veel foto ruimte cadeau had gekregen! ;)

    Goed nu stop ik met je spammen.

    ciao xXx

  • 13 Juli 2010 - 12:38

    Kim (en Stefan):

    HoiHoi!!!

    Hmmmm! Hebben ze daar ook Bounty's? Want die horen wel bij dat strand!!!!
    (oh Stefan verklaart: ik heb zin in een Bounty :o )
    Riiight :p

    Stefan: Ik wil ook naar het strand en in zeeland kan ik ook mijn voeten zien in de zee!!!

    Kim weer: Liiiieefffje! Ik heb goed nieuws! We komen waarschijnlijk ook vier augustus thuis, dus zie ik je al lekker snel weer=D
    Wel balen van je Phone... Maar t komt wel goed toch? =)

    Kim heeft nu roze gips! Je kan het nog net zien, want de zesde gaat het eraf!!!!!!!

    xxxxxxxxxxx


  • 14 Juli 2010 - 11:12

    Yvette Veurink:

    JULLIE KOMEN DE VIERDE TERUG!?!?!?! *springt niet in de lucht van blijschap hoor* .. en dan zien jullie meer voet dan ik hoor, want t is hier nog laagseizoen en de oceaan is vrij ruig ;) .. en roze, ik had niet anders verwacht :P mooi dat ik het nog kan zien ^^

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Sri Lanka, Unawatuna

Sri Lanka

Recente Reisverslagen:

31 Juli 2010

bybye bay

27 Juli 2010

surfsurfsurf

23 Juli 2010

surfing dude-in

17 Juli 2010

social skills lab ^^

16 Juli 2010

All by my selfffff
Yvette

Actief sinds 11 Mei 2010
Verslag gelezen: 114
Totaal aantal bezoekers 23416

Voorgaande reizen:

30 Januari 2012 - 31 Juli 2012

Latijns Amerika

02 Juni 2010 - 04 Augustus 2010

Sri Lanka

Landen bezocht: