blank page - Reisverslag uit Unawatuna, Sri Lanka van Yvette Veurink - WaarBenJij.nu blank page - Reisverslag uit Unawatuna, Sri Lanka van Yvette Veurink - WaarBenJij.nu

blank page

Door: yvette

Blijf op de hoogte en volg Yvette

09 Juli 2010 | Sri Lanka, Unawatuna

halowa,

Ik lig hier op mijn allereigenste kamertje in surf city, te Unawatuna wel te verstaan. Het eerste plan eerst in Galle te overnachten, maar ik kreeg ineens een smsje van Sharon (dat andere nederlandse meisje) dat ze in Unawatuna was. Dus vanaf Galle de tuktuk gepakt en doorgereden.

Vandaag ruim 8 uur in de trein doorgebracht, die me van de ene naar de andere kant van Sri Lanka heeft gebracht. Nu zit ik op zo'n 5 metertjes van het strand af en heb ik een kamer naast Sharon dus is supergezellig :) De prijs valt heel erg mee, de meeste zitten hier voor 1000 tot 1300 rp per dag hoorde ik.. maar ik zit er voor een 'volunteerprijs' en omdat ik via Sharon kwam voor het luttele bedrag van 600 rp per nacht (4,37 euro) ^^ En t strand?? das mooiiiiii!! Ik was eerst van plan om te kijken voor duiklessen hier, maar dat gaat niet lukken.. mijn volgende plan: ik ga proberen surflessen te nemen ^^ Ik weet alleen nog niet of ik dat in Unawatuna of Mirissa ga doen, aangezien de golven in Mirissa wat beter schijnen te zijn.

Veel heb ik verder nog niet te melden hier, maar uiteraard hou ik jullie op de hoogte!

xxx

• 09 Juli 2010 - 13:31

Janny F.:

Hoi Yvette,

Dat is snel, groet aan Sharon en veel plezier daar aan de kust.
    gr.Janny

• 09 Juli 2010 - 13:34

Vivian:

Dan moet je JUIST nu surflessen nemen zodat je heel stoer in mirissa kan doen alsof je het al kan :P ennee.. IK GA MAANDAG NAAR POREC!!!! :D

kusss

• 09 Juli 2010 - 13:43

Lis:

Jaaa! Surflessen! Moet je doen! :) Vind ik wel echt iets voor yvje. Wel chill dat je nu lekker aan de kust zit en niet meer in volle bussen hoeft :) (of wel?)
    Euw ik moet gaan.. uhm, sorry voor deze rare reactie :P

xXx

• 09 Juli 2010 - 15:27

Lennart:

Nog steeds goede verhalen!
    En surflessen namen klinkt als een puik plan. Gewoon les nemen op de plek waar jij voelt dat je goed kunt lessen;-)

• 11 Juli 2010 - 10:53

Jolyne :

heey yvette,

het klinkt allemaal weer super. en de foto's zijn ook gaaf. nog heel veel plezier. zeker met de surf lessen.

Liefs Jolyne