short message - Reisverslag uit Anuradhapura, Sri Lanka van Yvette Veurink - WaarBenJij.nu short message - Reisverslag uit Anuradhapura, Sri Lanka van Yvette Veurink - WaarBenJij.nu

short message

Door: yvette

Blijf op de hoogte en volg Yvette

18 Juni 2010 | Sri Lanka, Anuradhapura

ayuubowan

Ik ben hier helaas tot de conclusie gekomen dat punishment geschiedt door middel van een stokje.. ja slaan dus. Heel vreemd was het toen een jongetje niet naar me luisteren en een vandie andere kinderen vervolgens ineens aan kwam met een stok zodat ik m kon slaan! Nou,ik wist niet hoe snel ik moest zeggen dat ik daar dus niet aan doe. Mijn alternatieve straf sloeg in ieder geval wel aan (ok,misschien hoort straf niet leukte zijn, but who cares :P ) ... Hij moest zn handen op zn knieen houden.Opgelost; dan kan ie ook niets meer pakken(helaas sluit je daar niet zn mond mee af).Na nog een lange lange stilte van mijn kant waren ze eindelijk weer stil! ^^ Al met al zijn ze trouwens wel echt gemotiveerd ommee te doen,dus dat gaat allemaal wel goed.

Verder.. heeft gister de regering hier ineens besloten dat het vandaag een nationale feestdag is en dat dus alle scholen vrij zijn --> Sri Lanka, meer zeg ik niet ;) Ik had vandaag in elk geval dus lekker een dagje vrij en kon vannochtend - in theorie - lekker uitslapen. Dat ik om 10 voor half 6 wakker werd vergeten we even ok? ... ik kon dus lekker uitslapen.

Morgen ga ik waarschijnlijk met Janny naar Kekirawa, waar hopelijk een monnik is met veel kennis van meditatie. Op hoop van zege.. Maandag gaan we naar Colombo (langs de ambassade voor Senpathi), niet zo heel veel tijd daar dus, maar dan heb ik in ieder geval Colombo al ffkes gezien! Verder staat het Wilpattu wildpark op het programa voor volgende week zaterdag. Dus ehmz.. er komt meer nieuws aan!

xxx

  • 18 Juni 2010 - 13:23

    Miep:

    Yv, toch even een vraagje: hoe laat ga je dan gemiddeld naar bed?! =O

    Wel knap dat je gewoon je eigen manier van lesgeven toepast, ondanks het indruist tegen wat je kindjes gewend zijn! =) Dat van die feestdag: Ja ik las het via lis, belachelijk! ;) echt zíék, I want that too!

    Vorige keer heb je ook al een beetje geleerd mediteren toch? Maar ga je nu dan echt pro zijn en drie dagen op een berg onder een boom zitten zonder ook maar iéts te doen? =) Veel plezier en geef je crib maar een korte cursus als je terug bent! kunnen we als vier drukbezette mensen vast ook goed gebruiken. ;)

    xx! love you!

  • 22 Juni 2010 - 11:08

    Yvette Veurink:

    helleu miepje :) rond half 11 ben ik toch echt wel volledig kapot.. gister zelfs om half 10 naar bed gegaan! :O

    verder geen meditatie meer.. vorige keer niets geleerd hoor, alleen de houding ;)

    xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Sri Lanka, Anuradhapura

Sri Lanka

Recente Reisverslagen:

31 Juli 2010

bybye bay

27 Juli 2010

surfsurfsurf

23 Juli 2010

surfing dude-in

17 Juli 2010

social skills lab ^^

16 Juli 2010

All by my selfffff
Yvette

Actief sinds 11 Mei 2010
Verslag gelezen: 120
Totaal aantal bezoekers 23422

Voorgaande reizen:

30 Januari 2012 - 31 Juli 2012

Latijns Amerika

02 Juni 2010 - 04 Augustus 2010

Sri Lanka

Landen bezocht: