1.. 2.. 3....... - Reisverslag uit Anuradhapura, Sri Lanka van Yvette Veurink - WaarBenJij.nu 1.. 2.. 3....... - Reisverslag uit Anuradhapura, Sri Lanka van Yvette Veurink - WaarBenJij.nu

1.. 2.. 3.......

Door: yvette

Blijf op de hoogte en volg Yvette

24 Juni 2010 | Sri Lanka, Anuradhapura

hey, daar ben ik weer!

Mensen, het is hier morgen Poson. Er wordt dan gevierd dat het boeddisme naar Sri Lanka kwam. Nou de mensen hier zijn daardoor helemaal uit hun regime (voor zo ver ze dat uberhaupt hebben hier).
Gister kwam ik vol goede moed weer op school, klaar voor een dagje lesgeven. Ik stap de klas binnen en... Er zitten vandaag 7 kinderen in de klas en je raad het al.. waar de rest is only boeddha knows. Toen heb ik dus maar voorgesteld om voor deze keer tot de intervak de heeeeeele klas maar les te geven. Kort samen gevat: het was een ramp. Niemand luisterde en iedereen deed maar wat en liep overal. Ik wist me geen raad in ieder geval en was blij dat ik om half 11 al klaar was.
Toen ik vervolgens de bus terug nam besloot ik bij de overstap maar eens een andere route naar huis te lopen (ja, die bus skip ik nog steeds liever) en dat heb ik geweten ook. Laten we het er op houden dat mijn richtingsgevoel niet meer is wat het geweest is (of misschien heb ik het gewoon nooit gehad). Ik was veel te ver doorgelopen en moest dus een heel stuk terug, toen sloeg ik een andere weg in en nope.. dat bleek ook niet de goeie. Op een gegeven moment liep ik Anuradhapura zelfs uit (kwam ik achter toen ik A'pura weer in liep -.- ). Tegen de tijd dat ik bijna de weg terug gevonden had (bleek later) heb ik maar vals gespeelt en ben met een tuktuk gegaan. Na ruim anderhalf uur zoeken was ik thuis!!!

Vandaag weer naar school geweest (je weet maar nooit, misschien waren er vandaag wel leerlingen ^^) --> all good hope crushed at arrival. Ik trof 3 leerlingen uit mijn klas aan en nog wat verdwaalde leerlingen uit andere klassen hier en daar. De leraren (degene die er waren tenminste) stonden ergens in een hoekje op het schoolterrein te praten. Dit was om 8.10 uur want ja.. ik was weer te laat. Naja in ieder geval de drie kinderen die er waren maar les gegeven tot half 11 om vervolgens weer naar huis te gaan. Gelukkig vonden ze het allemaal wel leuk. We hebben niet heel veel gedaan, maar het was wel gezellig!
Op de terugweg vandaag wel in 1 keer de weg terug gevonden ;)
Straks ga ik geloof ik nog mee naar het meubelreparatieproject en als ik het goed begrepen het wordt dat SJOUWEN (ik ga zo sterk terug komen)! Let wel: sjouwen met 35 graden.. ja doe dat me maar eens na ^^

laters!

xxx

  • 24 Juni 2010 - 12:18

    Gusta:

    Tja, aparte reactie hierboven, hoort er vast niet helemaal bij...

    Ik heb het idee dat je nu iets meer een vakantie hebt. Les geven tot half 11 lijkt me heel handig, dan heb je nog de hele middag om leuke dingen te doen. En ja, een beetje ronddwalen is natuurlijk alleen maar leuk, zie je ook eens iets van de omgeving. ;) Mooi dat je uiteindelijk weer veilig thuis bent gekomen.

    Het blijft heel gaaf om al je verhalen te lezen!!

  • 24 Juni 2010 - 16:03

    Philip , Je Vader Ja:

    Kan je nog een paar tips gebruiken hoe je met kindertjes in de klas om kan gaan, zodat ze wel luisteren? Ik weet er nog wel een paar.......Fijn dat je in ieder geval weer thuis bent gekomen! Gr.

  • 24 Juni 2010 - 17:11

    Wilna:

    Yvette we hebben er 1 voor je. De wereld wel te verstaan, hij is alleen wel iets kleiner dan jouw wereld nu. Te weten 1.05 bij 1.35 ???
    Ra, ra. meer vertel ik lekker niet.
    He papa vindt het geweldig dat je aan hem dacht met je kaartje
    kusjes mama

  • 09 Juli 2010 - 13:39

    Lis:

    Hé deze had ik nog niet gelezen! .. Heb je nog meubels gesjouwd eigenlijk? Volgens mij niet you sneaky basterd! ;)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Sri Lanka, Anuradhapura

Sri Lanka

Recente Reisverslagen:

31 Juli 2010

bybye bay

27 Juli 2010

surfsurfsurf

23 Juli 2010

surfing dude-in

17 Juli 2010

social skills lab ^^

16 Juli 2010

All by my selfffff
Yvette

Actief sinds 11 Mei 2010
Verslag gelezen: 249
Totaal aantal bezoekers 23418

Voorgaande reizen:

30 Januari 2012 - 31 Juli 2012

Latijns Amerika

02 Juni 2010 - 04 Augustus 2010

Sri Lanka

Landen bezocht: